Waarom wij creëren…

16jan11

Hallo ende Welkom!

[The English version is over here]

Dit is mijn eerste post op dit blog.
Vanaf nu zal ik hier interessante feiten en updates brengen.
Alles omtrent het komende evenement op 17 september 2011

Façionista 2|11:

Hof der Zotheid

Op deze blog staat de Nederlandse versie van wat op Façionista is te vinden als de Engelse versie. Als u zin heeft om mee te werken aan dit blog, stuur een mailtje. Alle bijdragen zijn welkom, zolang kwaliteit voorop staat.

FOTO’S!

Met deze eerste post wil ik jullie warm maken, middels enkele foto’s die ik vorig jaar van de De Sint Baafssite heb genomen. Ongeveer in dezelfde periode vorig jaar als we ze dit jaar in gebruik zullen nemen: ergens tussen half september en begin oktober. Dus het licht zal gelijkaardig zijn tijdens Façionista 2|11: Hof der Zotheid.





Als we hiermee niet de boodschap van Liefde kunnen verspreiden, dan zullen we het nooit meer kunnen, ben ik bang… 😉

Nu ik jullie in de ban heb van de site, wil ik jullie een ‘Message of Hope’ voorschotelen. Matt Ridley legt perfect uit waarom ik, voor mijzelf gesproken, het ModeTheater organiseer: het is de mix van ideëen die het ‘m doen. De mix van alle disciplines, de samenkomst van creatoren, wiens ideëen elkaar bestuiven. “When ideas have sex”, zoals Matt Ridley het noemt. Op TED.com is de video ook met Nederlandsee ondertiteling te volgen.

Is dit realiteit of niet? Zijn we dit ModeTheater niet aan het creëren, om onszelf én elkaar te inspireren?

Voor degenen die deelnemen: Ik hoop dat jullie zullen genieten van de weg er naartoe, want het wordt prachtig!

Voor degenen die ons volgen: Ik hoop dat jullie net zo zullen genieten van de show als wij zelf, zo niet meer.

Voor degenen die meer willen weten over ‘wie wij zijn’ en ‘wat wij doen’: De show van 2008 is nog uitgelegd online. Er zijn ook nog foto’s te vinden van 2008, 2006 en 2005. En dit alles op CasaPhi.net.

Met Liefde,

Timotheus van Esch
Voorzitter stichting “Casa Phi”
Organisator van “Façionista 2|11: Hof der Zotheid”



1 Responses to “Waarom wij creëren…”

  1. 1 Ellen

    Hi,
    Dit gelezen te hebben, kan ik amper wachten tot 17 september.
    Ik hoop dat de ingrediënten die nu nog op tafel liggen worden gemengd tot een te smaken geheel.
    Ik kijk ernaar uit.
    Succes!
    grtz, Ellen


Plaats een reactie